شنود بیس.یم

یه فایل ویدئویی با حجم 17mb دانلودش کنید، چون خیلی باحال و به درد بخوره.
http://www.megaupload.com/?d=KYS3UQNL
بعد از دیدن فایل یاد می گیرید که چه طوری میشه یه رادیو جیبی fm رو طوری دستکاری کرد که بشه باهاش علاوه بر رادیو بیس.یم هم گوش داد.یعنی به جای 108 میشه تا حدود 150 مگاهرتز رو باهاش گرفت.
من خودم چند روز پیش از توپخونه یه رادیو خریدم و امروز تو خیابون آزادی تستش کردم. جواب داد.
دو تا نکته:
1. رادیو حتما باید قابلیت تنظیم فرکانس رو داشته باشه و این رادیو هایی که auto-scan هستن فایده نداره. بعدشم سعی کنید رادیو خروجی هدفون داشته باشه که اگه رفتین بیرون هم بتونید ازش استفاده بکنین.
2.واسه تست این که می شه بیس.یم رو گرفت یا نه، حتما باید برید یه جایی که مطمئن هستید یه بیس.یم داره کار می کنه. من اولش تو محله مون چک کردم، جواب نداد و نا امید شدم. ولی بعد رفتم آزادی و اونجا تونستم باهاش بیس.یم بسیجی ها رو بگیرم.
.
اگه موقع دانلود فایل، بعد از دانلود 500-600 kb، دانلود تموم می شد، از سایت رپیدباز استفاده بکنید.
لطفا جنده اش نکنید، چون باعث میشه که پلیس و بسیج برای کار با بیس.یم از فراکانس های بالاتری استفاده بکنند و اون وقت ما نمی تونیم ازین روش استفاده کنیم.

0 نظر:

ارسال نظر