یک ضربه محکم به صورت، لگدی در بیضه، زنده باد احمدی نژاد

[من از روزنامه independent تشکر می کنم. این کارشون هم باعث آگاهی جامعه جهانی میشه، هم اینکه ما ایرانیا که اعصابمون خرده یه خرده لبخند می زنیم و اندک زمانی یادمون میره چه بلایی دارن به سرمون میارن.]
هی می گن با رعایت اصل عدم برخورد، شعار بدین و راه پیمایی کنین. بابا ما که نمی خوایم با کسی برخورد کنیم، پلیس هی میاد خودش رو میزنه به ما. خوار و مادر دانشجو رو نمودن، گذاشتن لب طاقچه الان دارن خودش رو مورد عنایت قرار میدن، باز بیاین بگین اصل عدم برخورد. وقتی این دنیا این طوری بشیم، لابد اون دنیا هم به جرم هم جنس بازی و به خاطر انگشت کردن این جوجه بسیجی ها هم چوب به ماتحت مون می کنن.
وقتی تجمع ممنوعه خب پلیس باید بزنه. ما هم برای خالی نبودن عریضه میریم یه قری جلوی پلیس میایم که فکر نکنن ملت خوف کرده، اونها هم اصلا همچین فکری نمی کنن و نکردن.
زمان شاه اقلا شاه از گارد و کماندوهاش برای مقابله با مردم استفاده می کرد. این افراد علاوه بر این که زور زیادی داشتن، مهارت استفاده از باتوم رو هم داشتن. فقط توی دست و پا میزدن و طرف مدتی فلج می شد، الان می زنن فرق سر آدم رو می شکافن و اگه با زبون خوش (همون باتومی که به فرق سر اصابت کرده) سرت رو نذاری بمیری با لگد میزنن تو کلیه های آدم.
زمان شاه هیچ وقت لباس شخصی نمی فرستادن واسه زدن، می شد دوست رو از دشمن تشخیص داد ولی الان با 8 تا چشم، بازم ممکنه غافل گیر بشی.
آقایون علما که می گفتن خمینی که کاری نکرد، فقط 4 تا سخن رانی کرد که ما هم بلد بودیم بکنیم. چرا الان یادشون افتاده که خونه شون سوراخ موش داره و وقت سخن رانی ندارن.

0 نظر:

ارسال نظر